Gaziosmanpaşa Belediye Başkanlığı sorumluluk bölgesinde faaliyet gösteren ve bu faaliyet sonucunda katı atık (evsel, organik atıklar, tekstil, ayakkabı, saya, deri, marangoz, mobilya vb.) çıkaran işletmelere, tespit edilen atık miktarı (m3) karşılığında belirlenen sözleşme türüdür.
Nasıl Yapılır: Sözleşme yapılması gereken işletmeler ekiplerimiz tarafından tespit edilerek veya bizzat işletmenin başvuru yapması halinde yerinde tespiti yapılarak, sisteme dahil edilir. Yapılan sözleşme neticesinde tahakkuk ettirilen miktarlar yıllık olup, ödemeler İnternet, Banka veya Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü Vezne bölümü aracılığıyla peşin yada aylık periyotlarla ödenir. Vadesi geçen ödemeler için ilgili mevzuat uyarınca yasal takip başlatılır.
Katı atık toplama, taşıma ve bertaraf bedeli her yıl Ocak ayının 15’ine kadar Belediyemiz web sitesinde yayımlanmaktadır. Belediyemizin
www.gaziosmanpasa.bel.tr adresine girerek E-Belediyeden T.C. Kimlik Numaranız veya sicil numaranız ile borcunuzu öğrenebilir ve ödemenizi yapabilirsiniz.
Nasıl İptal Edilir: İşletmenin faaliyetine son vermesi veya taşınması halinde her yıl güncellenecek olan katı atık ücretlerinin iptali için Belediyemize dilekçe ve işyerinin kapanışına dair belgeler ile başvurmanız gerekmektedir. Başvuru sonrası işletme adresinde ekiplerimiz tarafından yapılan tespit sonucu iş yerinin kapalı olması ve borcunun bulunmaması halinde sözleşme iptali gerçekleşmektedir. Aksi takdirde tahakkuk her yıl düzenli olarak işlenmeye devam edecektir.